Κάθε καινούργια τεχνολογία φέρνει αρκετές αλλαγές τόσο στον τρόπο που προωθείς την επιχείρησή σου όσο και στον τρόπο που επικοινωνείς με τους πελάτες σου. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση στη χρήση της φωνητικής αναζήτησης. Έτσι, για να καταφέρεις να προσεγγίσεις περισσότερους δυνητικούς πελάτες, θα πρέπει να ψάξεις αυτή τη νέα τεχνολογία και να μάθεις τα μυστικά για τη βελτιστοποίησή της.
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψεις το πώς η βελτιστοποίηση για τη φωνητική αναζήτηση θα ωφελήσει την επιχείρησή σου.
Τι Είναι η Φωνητική Αναζήτηση;
Η φωνητική αναζήτηση είναι μια νέα υπηρεσία που εκμεταλλεύεται την τεχνολογία της φωνητικής αναγνώρισης για την πραγματοποίηση αναζητήσεων. Στην πραγματικότητα, ένας χρήστης μπορεί να τη χρησιμοποιήσει σε κάθε μηχανή αναζήτησης, χωρίς να χρειαστεί να πληκτρολογήσει κάτι. Για το λόγο αυτό, η φωνητική αναζήτηση έχει παρουσιάσει τεράστια αύξηση στις φορητές συσκευές, όπως τα κινητά τηλέφωνα.
Πώς η Βελτιστοποίησή της θα Ευεργετήσει την Επιχείρησή σου;
Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά πώς η βελτιστοποίηση της φωνητικής αναζήτησης θα ωφελήσει την επιχείρησή σου.
1. Βελτιώνει την Εμπειρία των Πελατών σου
Ένας από τους πιο βασικούς λόγους που πρέπει να ασχοληθείς με τη φωνητική αναζήτηση είναι επειδή θα βελτιώσει την εμπειρία των δυνητικών σου πελατών. Το customer experience είναι ένα κομμάτι που απασχολεί τα τελευταία χρόνια κάθε επιχείρηση, μιας και μέσα από αυτό μπορεί να κερδίσει την αγάπη του κοινού.
Με τη βελτιστοποίηση για τη φωνητική αναζήτηση, κάθε χρήστης θα μπορεί να λάβει τις απαντήσεις που θέλει για την επιχείρησή σου άμεσα. Έτσι, μπορεί να λάβει έγκυρες πληροφορίες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, πράγμα που θα τον βοηθήσει να αποφασίσει να την επισκεφτεί.
2. Επηρεάζει το Local SEO της Επιχείρησής σου
Γνωρίζεις ήδη τη σημασία του local SEO για το φυσικό σου κατάστημα. Μέσα από αυτό, μπορείς να προσεγγίσεις χρήστες που βρίσκονται στην περιοχή σου, κι έτσι να αποκτήσεις καινούργιους πελάτες. Μιας και η φωνητική αναζήτηση είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται αρκετά εν κινήσει, είναι ιδανική για αυτό το σκοπό. Ενδεικτικά, πολλές φωνητικές αναζητήσεις περιλαμβάνουν τους όρους «κοντά μου» ή «στη Θεσσαλονίκη», πράγμα που αποδεικνύει τη συμβολή της στο local SEO. Η βελτιστοποίηση για τη φωνητική αναζήτηση περιλαμβάνει και την προσαρμογή των keywords, ώστε να περιλαμβάνουν και τέτοιους όρους.
3. Σου Δίνει Ένα Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
Τα θετικά της φωνητικής αναζήτησης έχουν ξεκινήσει να αναδεικνύονται τα τελευταία χρόνια. Ως εκ τούτου, πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα τις δυνατότητές της. Αυτό σημαίνει πως αν ενσωματώσεις τη φωνητική αναζήτηση στη στρατηγική του mobile marketing σου, θα αποκτήσεις ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
4. Αποτελεί την Τελευταία Τάση του SEO
Εκτός από το local SEO, η φωνητική αναζήτηση αποτελεί την τελευταία τάση στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης. Τα αποτελέσματα μιας τέτοιας αναζήτησης θα εμφανιστούν σίγουρα στην κορυφή της σελίδας, πάνω από τα οργανικά αλλά και από ορισμένα προωθούμενα αποτελέσματα. Ενδεικτικά, τα αποτελέσματα θα δείξουν τις πληροφορίες που έχεις βάλει στο Google My Business, ένα απόσπασμα από το Google Maps, και στη συνεχεία όλα τα υπόλοιπα οργανικά αποτελέσματα.
Αυτό το γεγονός έχει και ακόμα ένα όφελος. Όταν ένας χρήστης κάνει μια αναζήτηση, πιστεύει πως η μηχανή αναζήτησης θα του εμφανίσει πρώτα την καλύτερη και πιο αξιόλογη επιλογή του. Έτσι, αν η επιχείρησή σου εμφανιστεί στην κορυφή, είναι πιο πιθανό να γίνει και πελάτης σου.
5. Βοηθά στην Αύξηση της Επισκεψιμότητας του E-Shop σου
Τέλος, αν έχεις ιστοσελίδα ή e-shop, μπορείς να ενισχύσεις την επισκεψιμότητά τους. Κάτω από τις πληροφορίες του φυσικού σου καταστήματος, η μηχανή αναζήτησης θα εμφανίσει και την ιστοσελίδα σου. Έτσι, κάθε χρήστης μπορεί να μπει για να πάρει μια γενική ιδέα των προϊόντων που του προσφέρεις.
Η φωνητική αναζήτηση είναι μια καινούργια τάση που παρουσιάζει ανοδική πορεία. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να μάθεις πως μπορείς να ξεκινήσεις τη βελτιστοποίηση για τη φωνητική αναζήτηση.