PCC Advertising
Τι είναι η PPC;
PPC σημαίνει Pay Per Click. Είναι διαδικτυακή διαφήμιση και ένας γρήγορος τρόπος δημιουργίας επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας εκτός από το SEO. Η προώθηση της εταιρείας, των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, εκδηλώσεων ή διαγωνισμών σε ιστότοπους ή μηχανές αναζήτησης που επισκέπτονται οι αγοραστές σας είναι ένας δημοφιλής τρόπος δημιουργίας δυνητικών πελατών μάρκετινγκ και πωλήσεων για την επιχείρησή σας.
ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?
Όταν ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας για να μεταβεί στη σελίδα προορισμού ή στον ιστότοπό σας, πληρώνετε τον διαφημιζόμενο για κάθε φορά που γίνεται κλικ στη διαφήμιση. Το ποσό μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο οι ανταγωνιστές σας προσφέρουν την ίδια τοποθέτηση διαφήμισης. Αυτή η δημοπρασία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο.
Google AdWords
Είναι μια από τις πιο δημοφιλείς καμπάνιες Pay-Per-Click, είτε είστε μικρή είτε μεγάλη επιχείρηση. Για να δημιουργήσουμε μια καμπάνια AdWord θα πρέπει να γνωρίζουμε ποιες λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσουν οι δυνητικοί αγοραστές σας για να αναζητήσουν τον τύπο προϊόντων ή υπηρεσιών σας, πού βρίσκονται οι αγοραστές σας, ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας και αντίγραφο διαφήμισης που θα τους οδηγήσει να κάνουν κλικ Η διαφήμισή σας.
Το AdWords εμφανίζεται είτε στο επάνω μέρος της οθόνης σας είτε στο πλάι ή στο κάτω μέρος της σελίδας κατά την αναζήτηση.
Η έρευνα έχει δείξει ότι αν και η οργανική αναζήτηση είναι πιο πιθανό να κάνει κλικ όταν κάποιος κάνει κλικ σε μια διαφήμιση, είναι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν.
Μπορούμε να ορίσουμε γεωγραφικούς στόχους, να εκχωρήσουμε μια μέγιστη προσφορά και έναν μέγιστο ημερήσιο προϋπολογισμό κατά τη ρύθμιση των διαφημίσεών σας. Το ποσό της προσφοράς θα βασιστεί στο ποσό που οι ανταγωνιστές σας είναι επίσης πρόθυμοι να πληρώσουν για την ίδια τοποθέτηση διαφήμισης.
Τι πρέπει να κάνετε
# 1: Διαχειριστής της καμπάνιας σας
Ένα μέλος της ομάδος μας με πολυετή εμπειρία θα δημιουργήσει μια αποκλειστική και επαγγελματική καμπάνια για την επιχείρησή σας. Θα συνεργαστεί μαζί σας.
# 2: Συλλογή πληροφοριών
Το άτομο της ομάδος μας θα συλλέξει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη δημιουργία της καμπάνιας σας. Συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με την επιχείρησή σας, όπως από πού ξεκίνησε, ιδρυτές, διευθύνσεις, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμούς τηλεφώνου, λογότυπα, εικόνες & φωτογραφίες, υπηρεσίες και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που εσείς μπορεί να μας παρέχετε.
# 3: Ακούγοντας τις επιθυμίες και τις ανησυχίες σας
Το άτομο της ομάδος μας θα συναντηθεί μαζί σας προσωπικά ή μέσω τηλεδιάσκεψης για να συζητήσει τις επιθυμίες και τις ανησυχίες σας. Επίσης, θα συζητήσουμε ορισμένα πράγματα, όπως τον προϋπολογισμό για την προσθήκη και τις καμπάνιες σας.
# 4: Παρακολούθηση και ενημέρωση
Η ομάδα μας θα παρακολουθεί την καμπάνια σας. Θα σας στείλουμε αποτελέσματα μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας. Θα λάβουμε τα σχόλιά σας και θα κάνουμε τις απαραίτητες βελτιώσεις.