Δημοσιεύθηκε
2 Μαΐου, 2020
Κατηγορία
Goverment
client
Δήμοι

Η WayMore City είναι μια ισχυρή πλατφόρμα επικοινωνίας και αυτοματοποίησης ενεργειών Marketing

Η AMD Telecom, είναι μια εταιρεία ηγέτης στη διεθνή επικοινωνία και τη συνδεσιμότητα, η οποία συνεργάζεται με επιχειρήσεις που βρίσκονται στη λίστα fortune 500, όπως η Google, η Microsoft και η Uber, ήδη από το 2000.

Εντοπίζοντας την αυξημένη ανάγκη συνεχούς και διαφανούς επικοινωνίας των Δήμων με τους πολίτες, δημιουργήσαμε την καινοτόμα πλατφόρμα επικοινωνίας WayMore City. Πρόκειται για μια πανίσχυρη πολυκαναλική πλατφόρμα που εξυπηρετεί όλων των ειδών τις επικοινωνίες μεταξύ του Δήμου και των δημοτών του. Οι έξυπνοι αυτοματισμοί της απλοποιούν τη διαδικασία διαχείρισης των αιτημάτων, απαλλάσσοντας τις διοικητικές ομάδες από πρόσθετες γραφειοκρατικές εργασίες.

Στόχος της WayMore City, είναι να διευκολύνει και να αυτοματοποιήσει την καθημερινή διάδραση μεταξύ του Δήμου και των πολιτών. Η δημοτική αρχή θα μπορεί πλέον εύκολα και αποτελεσματικά να ακούει, να ενημερώνει και να επιλύει τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι δημότες. Απλώς συνδέστε την πλατφόρμα WayMore City με την ιστοσελίδα του Δήμου σας και δώστε πρόσβαση στους δημότες online, μέσω της ειδικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα ή αυτόνομα σε φυσικά σημεία.

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχονται από την πλατφόρμα WayMore City
μπορείτε να επιτύχετε:

Βελτίωση στις υπηρεσίες προς τους δημότες σας

Με το να προσφέρετε άμεση, προσωποποιημένη και ουσιαστική εξυπηρέτηση

Προβολή του παραγόμενου έργου του δήμου

Μέσω της άμεσης, προσωποποιημένης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δημότες

Οικονομία χρόνου και χρημάτων

Προσφέροντας ευκολίες και έξυπνους αυτοματισμούς που η μεμονωμένη εισαγωγή τους στη ροή σας θα κόστιζε ακριβά

Παραδείγματα εφαρμογής των λύσεων μας στην τοπική αυτοδιοίκηση

Στα επόμενα βήματα της παρουσίασης θα εξετάσουμε περιπτώσεις αξιοποίησης των δυνατοτήτων που παρέχει η WayMore City ώστε o Δήμος σας να ξεχωρίσει.

 

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Συλλογή στοιχείων επικοινωνίας δημοτών

Χρησιμοποιώντας τις έξυπνες φόρμες της πλατφόρμας WayMore City, ένας δήμος μπορεί να συγκεντρώσει τα στοιχεία επικοινωνίας (email, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση κ.α.) των δημοτών του. Οι φόρμες, μπορούν να χρησιμοποιηθούν τοπικά (tablet σε κτίρια του δήμου, infokiosks), online, με την ενσωμάτωση τους στην ιστοσελίδα του δήμου ή μέσω του αυτόνομου mobile app, συμβατό με όλα τα έξυπνα κινητά (Android, iOS). Όλες οι φόρμες συλλογής δεδομένων είναι συμβατές με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και μπορούν να παρέχουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας .

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων

Μετά την αρχική συγκρότηση της λίστας παραληπτών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα ώστε να ενημερώνετε τους δημότες για όλα τα νέα, τις δράσεις ή τις έκτακτες ανάγκες του Δήμου.

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Ψηφιοποίηση επικοινωνίας δημότη – Δημοτικών υπηρεσιών

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή του δήμου ή τις φόρμες υποβολής, οι δημότες θα μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματα τους στις αντίστοιχες υπηρεσίες ηλεκτρονικά. Τα αιτήματα αυτά θα δρομολογούνται αυτόματα στις κατάλληλες υπηρεσίες (μέχρι σε επίπεδο δημοτικού υπαλλήλου) και ο δημότης θα μπορεί να έχει διαρκή ενημέρωση μέσω μηνυμάτων για κάθε βήμα εξέλιξης του αίτηματός του. Η ηλεκτρονική παρακολούθηση μας δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας αντίστοιχων διοικητικών reports που θα αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της διοίκησης ή τα θέματα που χρήζουν βελτίωσης.

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Πλατφόρμα επικοινωνίας & συμβολής των πολιτών

Μέσω της εφαρμογής για έξυπνα κινητά ή της ιστοσελίδας του δήμου, οι πολίτες μπορούν να ενημερώνουν το δήμο για τα προβλήματα της καθημερινότητας, όπως μια λακούβα στο δρόμο ή μια καμένη λάμπα. Κάθε αίτημα ακολουθεί μία προκαθορισμένη ροή και αυτόματα παραδίδεται στο κατάλληλο τμήμα κρατώντας το δημότη ενήμερο για κάθε εξέλιξη και αυξάνοντας έτσι την αίσθηση ικανοποίησης και το αίσθημα συμμετοχής στα κοινά.

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Σύγχρονη πλατφόρμα ενιαίας διαχείρισης του έργου της δημοτικής αρχής και με δυνατότητα πλήρους προσαρμογής σε εξειδικευμένες ανάγκες του κάθε Δήμου ή Περιφέρειας.

Εποπτική παρακολούθηση της κατάστασης των αιτημάτων δημοτών. Ανάλυση ανά κατηγορία αιτήματος, κατάστασης του αιτήματος και πλήθος δεδομένων σε μία οθόνη εύκολη στην ανάγνωσή της και στη διαχείρισή της.

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Απευθείας επικοινωνία δημοτών – Δημοτικών υπηρεσιών

Ο δήμος πλέον βρίσκεται μόνο ένα κλικ μακριά. Με το πάτημα ενός κουμπιού στην έξυπνη εφαρμογή για κινητά ή μέσω της ιστοσελίδας του δήμου (click2call), ο δημότης μπορεί να επικοινωνήσει για οποιαδήποτε υπόθεση του τηλεφωνικά. Σε συνδυασμό με ένα ευφυές τηλεφωνικό κέντρο (IVR) η υπηρεσία αυτή μπορεί να αυτοματοποιήσει μεγάλο ποσοστό της επαφής με το κοινό και να βελτιώσει αισθητά τους χρόνους εξυπηρέτησης, μειώνοντας ταυτόχρονα τα λειτουργικά κόστη.

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Ηχητικά μηνύματα

Χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα αυτόματης ηχητικής κλήσης, ένας δήμος μπορεί να έρθει σε επαφή με κοινό μεγαλύτερης ηλικίας, που δεν είναι εξοικειωμένο με την τεχνολογία. Τα μηνύματα μπορούν να προσκαλούν το κοινό σε εκδηλώσεις, ή να τους ενημερώνουν για έκτακτες εξελίξεις στο δήμο.

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Πιστοποίηση ακρίβειας στοιχείων Δημοτών που υποβάλλουν κάποιο αίτημα

Πιστοποίηση ακρίβειας στοιχείων Δημότη που υποβάλλει οποιοδήποτε αίτημα (Two Factor Authentication – 2FA) μέσω της χρήσης πιστοποίησης προσώπου με δεύτερο μέσο, όλες οι απομακρυσμένες συναλλαγές μπορούν να γίνουν με απόλυτη ασφάλεια και γνώση της ταυτότητας του απομακρυσμένου χρήση.

Παράδειγμα χρήσης WayMore City:

Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών δήμου

Με την ενσωμάτωση έξυπνων φορμών WayMore City και τη χρήση κανόνων αυτοματισμού, οι συναλλαγές ανάμεσα στους εργαζομένους και τα τμήματα του δήμου απλοποιούνται. Με πολλαπλά επίπεδα πρόσβασης, προσωποποιημένες επιφάνειες πληροφόρησης (dashboards) και real time reports, η διοίκηση του δήμου έχει όλη την πληροφορία που χρειάζεται ώστε να εντοπίσει που υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και να προβάλει το παραγόμενο έργο.

 

Απεριόριστες δυνατότητες

 

Καταχώρηση στοιχείων επικοινωνίας δημοτών με την αποδοχή τους και με αποτέλεσμα μια ζωντανή διάδραση μεταξύ δημότη – Δημοτικών Υπηρεσιών.

Βελτίωση αποτελεσματικότητας δημοσίων υπηρεσιών χωρίς ουρές και ταλαιπωρία των δημοτών.

Πλήρης καταγραφή και ανάλυση των συμβάντων και δυνατότητα βελτιστοποίησης των διαδικασιών και εξοικονόμηση πόρων, σε 24ώρη βάση
 
Καλύτερος συντονισμός του έργου και επίλυση των ζητημάτων της Δημοτικής Αρχής, των Τοπικών συμβουλίων, Κοινοτήτων, Προέδρων κοινοτήτων και των Δημοτικών υπαλλήλων.
 
 
Αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών από το παρεχόμενο έργο της Δημοτικής Αρχής και των Υπηρεσιών και της ποιότητας ζωής τους.
 
Άμεση και στοχευμένη προβολή του έργου της Δημοτικής Αρχής σε όλους τους δημότες.
 
Βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος μεταξύ του προσωπικού των Δημοτικών υπηρεσιών.
 

Βέλτιστη διαχείριση & αξιοποίηση του ωφέλιμου χρόνου λειτουργίας των υπηρεσιών προς όφελος των δημοτών, δημοτικών υπαλλήλων, κόστους λειτουργίας τους.

Ευχαριστούμε!