Η νέα εμφάνιση του Facebook είχε αρχίσει να λανσάρεται σταδιακά από πέρυσι το Σεπτέμβριο για ορισμένους χρήστες, ενώ από τις αρχές Μαΐου επεκτάθηκε σε περισσότερους με ταχύτερους ρυθμούς.
Σε όλους, όμως, δίνονταν η δυνατότητα να γυρίσουν στην παλιά εμφάνιση αν το επιθυμούν.
Αυτή η επιλογή, λοιπόν, δεν θα είναι διαθέσιμη για πολύ καιρό ακόμα, μιας και η δημοφιλής πλατφόρμα άρχισε ήδη να ενημερώνει το κοινό της πως το νέο look θα δώσει τη θέση του στο παλιό, υποχρεωτικά και σε όλους.
Ο νέος σχεδιασμός αναμένεται να γίνει ορατός σε όλους τους χρήστες τον αμέσως επόμενο μήνα, σύμφωνα με δημοσιεύματα.
Το νέο Facebook χαρακτηρίζεται από την εταιρεία ως ταχύτερο, ευκολότερο στη χρήση και «με κερασάκι στην τούρτα» το Dark Mode.
Θα παρατηρήσετε, επίσης, ριζικές αλλαγές στη διάταξη, με αρκετό χώρο αριστερά και δεξιά από το News Feed, μεγαλύτερα εικονίδια, τα stories κεντρικά επάνω και νέα menu bar για να μεταβαίνεις σε διάφορες ενότητες του Facebook, κατά την ίδια πηγή.