Ιστοσελίδες

Αποκτήστε Eshop για την επιχείρησή σας με επιδότηση 90%

Μέσω του νέου προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» σας δίνεται η ευκαιρία να κατασκευάσετε ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) για την επιχείρηση σας με ελάχιστο κόστος καθώς η επιδότηση ανέρχεται στο 90% του συνολικού κόστους! Η μόνη προϋπόθεση είναι να έχετε κάνει έναρξη πριν τις 1 Ιανουαρίου 2022. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Το Πρόγραμμα χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας στο πλαίσιο της Δράσης: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»

Την τελευταία δεκαετία, το ηλεκτρονικό εμπόριο και στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί τρομερά και ανταγωνίζεται έντονα τα φυσικά καταστήματα στις αγορές και τις πωλήσεις.

Ένα eshop είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο στα χέρια ιδιοκτητών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Με τη σωστή χρήση και με τη χρήση όλων των λειτουργιών του μπορεί να προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα. Αυτό θα ενισχύσει βαθιά την προωθούμενη εταιρεία και έτσι θα εδραιώσει τη θέση της στη νέα γενιά εμπορίου.

Στην ATG DIGITAL γνωρίζουμε πως να σχεδιάσουμε και να οργανώσουμε την κατασκευή του eshop σας, έτσι ώστε να βοηθήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης σας και την αύξηση πωλήσεων των προϊόντων ή υπηρεσιών σας!

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@atgdigital.gr ή στο 6980323341 ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα "Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ"

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ενισχύονται υφιστάμενες ιδιωτικές Επιχειρήσεις που ασκούν οικονομική δραστηριότητα, και για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά και μεταξύ άλλων οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  1. Έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
  2. Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης Χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα ‘Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ’ .
  3. Έχουν ιδρυθεί/ συσταθεί πριν την 01.01.2022.
  4. Συνιστούν νομική οντότητα (Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Ατομική Επιχείρηση, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.

Στην ενότητα 2.1 της Πρόσκλησης, παρουσιάζεται αναλυτικά το σύνολο των προϋποθέσεων συμμετοχής στο Πρόγραμμα της δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων»

Οι δικαιούχοι του Προγράμματος εντάσσονται στις ακόλουθες διακριτές κατηγορίες και υποκατηγορίες με κριτήριο την απασχόληση (εξαρτημένη εργασία):

ΚατηγορίαΕΜΕ
10,01 ΕΜΕ < μ ≤ 10 ΕΜΕ
210 ΕΜΕ < μ ≤25 ΕΜΕ
325 ΕΜΕ < μ ≤ 40 ΕΜΕ
440 ΕΜΕ < μ ≤ 250 ΕΜΕ

Κατηγορίας 1

  • Αιτήσεις  Χρηματοδότησης ειδικά για δυνητικούς δικαιούχους που εμπίπτουν στην εν λόγω κατηγορία, μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, έως και την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022.
  • Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των vouchers για τους δικαιούχους της κατηγορίας ένα (1), μπορεί να γίνεται έως τη Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022.
  • Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2022
  • Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων για τη συγκεκριμένη κατηγορία δικαιούχων ορίζεται η Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023.

Κατηγοριών 2, 3 και 4

  • Αιτήσεις  Χρηματοδότησης ειδικά για τους δυνητικούς δικαιούχους που εμπίπτουν στις συγκεκριμένες κατηγορίες,  μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, έως και την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022.
  • Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των vouchers για τους δικαιούχους των εν λόγω κατηγοριών, μπορεί να γίνεται έως τη Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023.
  • Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 28 Απριλίου 2023
  • Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ για τις συγκεκριμένες κατηγορίες δικαιούχων ορίζεται η Τετάρτη 31 Μαΐου 2023.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησης επιταγών (vouchers), βάσει του μεγέθους της επιχείρησης -σε όρους απασχόλησης-  και ειδικότερα ανά Κατηγορία Επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα:  

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣΜέγεθος Επιχείρησης (μ)Ονομαστική Αξία Voucher(s) (Μέγιστο ποσό ενίσχυσης)Μέγιστη επιλέξιμη δαπάνηΈνταση ενίσχυσης
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 10,01 ΕΜΕ < μ ≤ 5 ΕΜΕ€900,00€1.000,0090%
 5 ΕΜΕ < μ ≤ 10 ΕΜΕ€1.800,00€2.000,0090%
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 210 ΕΜΕ < μ ≤18 ΕΜΕ€3.600,00€4.000,0090%
 18 ΕΜΕ < μ ≤ 25 ΕΜΕ€5.400,00€6.000,0090%
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 325 ΕΜΕ < μ ≤ 32 ΕΜΕ€9.000,00€10.000,0090%
 32 ΕΜΕ < μ ≤ 40 ΕΜΕ€10.800,00€12.000,0090%
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 440 ΕΜΕ < μ ≤ 50 ΕΜΕ€13.500,00€15.000,0090%
 50 ΕΜΕ < μ ≤ 250 ΕΜΕ€18.000,00€20.000,0090%

Επισημαίνεται ότι το ύψος της ενίσχυσης/ ποσό εξαργύρωσης δεν μπορεί να υπερβεί:

  • την ονομαστική αξία του voucher, όπως αποτυπώνεται στη στήλη (Β) και,
  • το 90% του πραγματικού κόστους των προμηθευόμενων ψηφιακών προϊόντων και  υπηρεσιών.

Η αίτηση υποβάλλεται από εκπρόσωπο της επιχείρησης που κατέχει νομίμως τους κωδικούς (username & password) πρόσβασης της επιχείρησης στις φορολογικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ (πληροφοριακό σύστημα taxisnet). 

Προκειμένου να εισέλθει στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Ενισχύσεων (ΗΠΔΕ) και να δημιουργήσει νέα αίτηση, ο αιτών  θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ταυτότητα της επιχείρησης χρησιμοποιώντας τους εταιρικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxsinet.  Για το σκοπό αυτό 

  • Καταρχάς παρέχει τη συναίνεσή του για την επεξεργασία των αναγκαίων δεδομένων στο πλαίσιο υποβολής, ελέγχου και έγκρισης της Αίτησης Επιχορήγησης, και δηλώνει ότι έχει λάβει γνώση και συμφωνεί-συμμορφώνεται με τους όρους και διαδικασίες του Προγράμματος ‘Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ’. 
  • Μεταβαίνει στο ασφαλές περιβάλλον της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιου Τομέα (ΓΓΠΣ) για την καταχώρηση των εταιρικών διαπιστευτηρίων στην υπηρεσία αυθεντικοποίησης χρηστών.

Η διαδικασία αγοράς επιδοτούμενων λύσεων συνοπτικά ακολουθούν τα εξής βήματα:

  1. Λήψη επιταγής (voucher)
  2. Επιλογή προϊόντων/υπηρεσιών και προμηθευτών
  3. Παραγγελία προϊόντων/υπηρεσιών – Δέσμευση vouchers
  4. Εξόφληση προϊόντων/υπηρεσιών – Εξαργύρωση vouchers

Γράψτε ένα σχόλιο